• Pytania i odpowiedzi

Tutaj możecie poznać odpowiedzi na najczęściej trapiące Was pytania ;)

1. Szukam konkretnego odcienia koloru, jak go dobrać?

Jest to dosyć trudna sprawa, ponieważ sama biel ma przynajmniej kilkanaście różnych odcieni (np. śnieżna, chemiczna, brylantowa, kokosowa, morska sól i wiele innych). Producenci tkanin i dzianin najczęściej deklarują biel na produkcie bez większego zagłębiania się w odcień, czasami nawet ten sam materiał z 2 różnych partii może się delikatnie różnić odcieniem, dlatego jeżeli planujecie uszyć komplet z naszych materiałów i chcielibyście dobrać ten sam kolor najlepiej napisać do nas z prośbą o pomoc w jego doborze. Jeżeli natomiast macie już jakiś materiał i chcecie resztę dobrać u nas, to najlepszym rozwiązaniem będzie wysłanie do nas próbki z prośbą o dobranie tych samych odcieni.

2. Chciałabym/Chciałbym uszyć z Waszych materiałów całą kolekcję dla mojej marki. Czy lepiej zamówić cały materiał od razu, czy lepiej na raty?

Zdecydowanie sugerujemy zamówić całość od razu, ponieważ pomiędzy dwiema partiami druku mogą wystąpić niewielkie różnice w odcieniach kolorów, co może być zauważalne przy szyciu np. jednej bluzy z dwóch części.

3.  Ile mam czasu na płatność za zakupy?

W naszym sklepie na płatność za zamówienie dajemy aż 7 dni. Oczywiście zachęcamy do korzystania z szybkich płatności dostępnych w witrynie naszego sklepu. Informacja o dokonaniu przez Państwa płatności pojawia się już w ciągu kilku minut, dzięki czemu możemy jak najszybciej zabrać się za jego realizację.


4. Bardzo podoba mi się kilka rzeczy, ale wiem, że w ciągu paru następnych dni będziecie wprowadzać nową kolekcję. Jak mogę "zaklepać" obecne produkty, żeby poczekały kilka dni na nową kolekcję i mieć pewność, że nie znikną z mojego koszyka?

To bardzo proste, najlepiej dokonać zakupu obecnych produktów, a w uwagach klienta wpisać np. "nie wysyłać, zbieram drugi koszyk", wówczas mamy pewność, że produkty są dla Państwa. Samo wrzucenie produktów do koszyka nie zadziała, ponieważ produkty schodzą ze stanu magazynowego dopiero po zamknięciu koszyka, w innym przypadku ktoś inny może je "ukraść". Od strony administracyjnej mamy podgląd jedynie na koszyki zamknięte.


5. Zrobiłam już zakupy, ale chciałabym dokupić parę rzeczy, aby poszło to jedną przesyłką. Czy jest to możliwe, czy muszę drugi raz zapłacić za kuriera?

Oczywiście, że jest to możliwe o ile jeszcze nie wysłaliśmy tego zamówienia. Przy zamykaniu koszyka z opcji wysyłki należy wybrać pozycję "dopłata do zamówienia niewysłanego", wówczas łączymy dwa lub więcej zamówień i wysyłamy w jednej paczce. Oczywiście zawsze warto dodać w uwagach klienta taką prośbę :)


6. Nie widzę u Was możliwości wysyłki do mojego kraju, czy to znaczy, że nie jesteście w stanie mi wysłać zamówienia.

Oczywiście, że jesteśmy w stanie. Cały czas powiększamy listę krajów do których wysyłamy, więc jeżeli nie znaleźli Państwo swojego kraju na liście prosimy o kontakt.